Friday, January 17, 2014

Գենդերից քշվածները, մաս հերթական

ԽՆԴՐՈՒՄ ԵՄ ՄԻՆՉԵՎ ՎԵՐՋ ԿԱՐԴԱԼ !!! Եվ եթե որևէ մեկին ստատուսովս կզայրացնեմ, խնդրում եմ վիրավորանքներ և հայհոյանքներ քոմենթի տեսքով չլինեն, որտև ես չեմ պատասխանելու, ուղղակի չեմ ցանկանում, թեպետ ինձ ճանաչող ֆեյսբուքահայությունը լավ գիտի որ երկու արվեստին էլ լաաաավ տիրապետում եմ,ուստի գնանք առաջ :ՃՃ !!!
Ես սովորություն չունեմ հայհոյել որևէ, ինչքան էլ վատը լինի, կարծիք ներկայացնող մարդկանց, ու երբեմն աչքերս փակում եմ ակտիվ քաղաքացիների տարբեր զանցանքների առաջ՝ ի վերջո, իրենց կյանքում էլ դժվարություններն այնքան շատ են, որ իրենց նկատմամբ ավելի ներողամիտ է պետք լինել:

Երբեմն, ցավոք, պետք է անդրադառնամ: Խոսքս վերաբերում է Գայանե Բաբլոյանի ստատուսին:
Բոլորի համար ատամի ցավ դարձած ԳԵՆԴԵՐ բառը .... որի պատճառով իմ կողմից շատ սիրելի ընկերներ բախումներ ունեցան .... և քանի որ լինելով անգլերեն լեզվի ուսուցիչ միշտ սիրել եմ քերականությունը բացատրել այնպես որ աշակերտներիս մեջ հավերժ մնա և անհասկանալի բաներ իրենց մեջ հետագայում չմնան, էս հարցում նույնպես գիտելիքներս կհերիքի որ մի պարբերությամբ այս ավելի քան տրամաբանական խնդրին բացատրություն տամ .... Վիքիպեդիան բացատրում է գենդեր բառը հետևյալ կերպ՝ կին տղամարդ և անգլերենով՝ intersex , այսինքն այն մարդիկ ովքեր իրենց ոչ կին են համարում ոչ տղամարդ, և իրենց իքնությունը չեն նույնացնում ոչ Բիբլիական Ադամի հետ ոչ էլ Եվայի հետ ...

Անգլերենի ուսուցչուհի լինելը ոչ մի կերպ չի բացատրում այն փաստը, որ Վիկիպեդիան գենդեր բառը բացատրում է լրիվ այլ կերպ. Gender is the range of physical, biological, mental and behavioral characteristics pertaining to, and differentiating between, masculinity and femininity. («Գենդերը ֆիզիկական, կենսաբանական, մտավոր ու վարմունքային բնութագրերի համախումբ է, որոնք վերաբերում են և իրարից տարբերում են արականությունն ու իգականությունը») (հղում աղբյուրին):

Որտեղից ծլեց intersex-ը՝ հիմա կտեսնենք.

Depending on the context, the term may refer to biological sex (i.e. the state of being male, female or intersex), sex-based social structures (including gender roles and other social roles), or gender identity. («Կախված կոնտեքստից, տերմինը կարող է վերաբերել կենսաբանական սեռին (այսինքն՝ արու, էգ կամ ինտերսեքս/միջանկյալ սեռ, երկու սեռերի կենսաբանական հատկանիշներ դրսևորող, լինելուն), սեռի վրա հիմնված հասարակական կառույցներին (ներառելով սեռական և այլ հասարակական դերերը), կամ գենդերային ինքնությանը»):

Դե ֆակտո, ցավոք, հեղինակի կամ անգլերենի գիտելիքներն են կաղում, կամ ընթերցողին փորձում է մոլորության մեջ գցել: Նախընտրում եմ հավատալ, որ տեղի ունի առաջինը:

Ու սրանով տեքստի շարունակությունը որևէ վերլուծությունն ու քննադատությունը դառնում է անիմաստ, ինչպես տեքստը: Հեղինակը տեղեկացված չի թեմային և հիմնում է իր դրույթը սխալ տեղեկությունների, խիստ ոչ մասնագիտական պսևդոանալիզի ու կրոնական դոգմաների վրա: Այս կարծիքն ուշադրության ու լուրջ ընդունվելու ենթակա չպետք է լինի ի սկզբանե:
մնում է ենթադրել որ դրանք հոմոսեքսուալներն են, բիսեքսուալները և այլ սեքսուալները ... շատ բարի, այդ երևույթը մենք դարեր ի վեր ունեցել ենք երկիր մոլորակի վրա, ուստի հարցեր պրիտենզիաներ չունենք, ապրեք իրար հետ, զագսով ամուսնացեք, տուն առեք ... ԵՎ ԱՀԱԱԱԱ աշխարհաքաղաքականությունը օրենքների մի փաթեթ է որդեգրում, որը ներառում է ոչ թե մեզ բոլորիս հայտնի կնոջ տղամարդու իրավահավասարության մասին , այլ գենդերային հավասարության մասին .... բոլոր ոտնահարված կանայք ուրախանում են որ սա իրենց է վերաբերվում, բոլոր ոտնահարող տղամարդիկ էլ մտածում են ՝ ես ինչ ապուշ բաներա, մեկա ես իմ կնգան տփելու եմ , բռնանալու եմ, հայհոելու եմ .... և մինչ այդ ահագին ուրախանում է intersex-ը ... Ուստի ինչ է նշանակում գենդերային հավասարություն, պարզ տրամաբանությամբ, այն ինչի իրավունք ունեն տղամարդիկ և կանայք , այդ իրավունքը ունի նաև վերոհիշյալ intersex-ը ՝ վերը թվարկվածները իրավունք ունեն հետնորդ թողնեն և քանի որ վերջինը նույնպես գենդերի մեջ է մտնում ուրեմ ինքն էլ իրավունք ունի ...շատ բարի, ուրեմն ինչ են անում տեր և տիկին intersex-ները ? քանի որ իրենց բիոլոգիական և ֆիզիոլոգիական հատկությունները իրենց թույլ չեն տալիս երեխա ունենալ, դա անբնական է , բնությունը այլ կերպ է աշխատում, ուրեմն նրանք գնում են մոտակա մանկատուն և ցանկանում են որդեգրեն ասենք ՝ Արամիկին ՝ երեխա որ արդեն երկու տարի է ծնողներից նամակ չի ստացել, բարեգործների բերած ամանորյա նվերը երեխաները ձեռքից խլել են, դայակը ամեն առավոտ և իրիկուն նրան ծեծի է ենթարկում, տիպիկ իրավիճակ մանկատանը, հավատացնում եմ ես լավագույն տարբերակը օրինակ բերեցի.... Եվ այսպես intersex զույգը վարիչին ասում է որ իրավունք ունի Արամիկին որդեգրելու ըստ օրենքի, վարիչն էլ դե ասումա՝ ձեր ցավն էլ տանեմ,կարևորը աշխատում եք , փող ունեք, ՏԱՐԵՔ !!! Արամիկին՝ արդեն իսկ դժբախտ երեխային, տանում են տուն, ցերեկը Արամիկը տեսնում է թե ինչպես են հայրիկները համբուրվում, հեռուստացույցը միացնում է տեսնում է կին տղամարդ են համբուրվում, գնում է դպրոց, Աննան Բաբկենի հետ ընկերություն է անում, գալիս է տուն տեսնում է հայրիկները ձեռք ձեռք բռնած ռոմանտիկ ֆիլմ են նայում intersex-ի մասին, ու այսպես շարունակ, մի օր նրան սկսում է դուր գալ դասարանցի Լիաննան, երեկոյան գալիս է տուն որ հայրիկներից հարցնի ոնց Լիաննայի սիրտը գրավի, տեսնում է որ հայրիկները ուրիշ հայրիկների հետ տունը փարթի են անում , մտածում է գուցե ճիշտը Աշոտիկն է ոչ թե Լիաննան ..... ՄԻ ԽՈՍՔՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՈՎ հարգելի ընկերներ, ենթադրենք ես վատ հոգեբան եմ, և եթե կա ձեր մեջ ինձնից ավելի լավ մասնգետ արձագանքեք .... թեպետ ես կարծում եմ որ սա այնքան պարզ է , որ վատ սվառշիկն էլ կհասկանա որ սա մարդու իրավունքների խախտում է ... ինչն է մարդու իրավունքները ամբողջացնող ԼՈԶՈՒՆՔԸ ?? յուրաքանչյուրի իրավունքները վերջանում են այնտեղ որտեղ սկսվում են դիմացինի իրավունքները, իսկ իմ բերած օրինակում երեխայի իրավունքները միանշանակ խախտված են, եթե նույնիսկ նա երդվյալ հետերոսեքսուալ է , այն ամենօրյա պրոպոգանդան որին նա ականատես կլինի տանը որոշիչ կլինի նրա համար ... դուք ինքներդ հետ գնացեք ձեր մանկություն, կլինեիք արդյոք այն ինչ դուք այժմ կաք , եթե ձեր ծնողները լինեին նույն սեռի ...??? ԻՍԿ ՀԻՄԱ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ստատուսիս լուրջ մասը ՝ ՄԱՆՈՒԿԸ ԴԱ ԱՊԱԳԱ Է ՙ ՀԱՅ ՄԱՆՈՒԿԸ՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՊԱԳԱՆ Է ՚, ՀԱՅ ՄԱՆՈՒԿԻ ՃԱԿԱՏԱԳՐԻ ՀԵՏ ԽԱՂԱՑՈՂԸ ԱՆՁԱՄԲ ԻՄ ԹՇՆԱՄԻՆ Է !!!!!!! հետևությունները թողնում եմ ձեզ ....
P.S. ես հույս ունեի, որ ուսուցչուհին ուղղագրական սխալների նկատմամբ ավելի ուշադիր կլինի: Համոզված եմ, որ իմ ընթերցողները, լինելով լայնախոհ ու մեծահոգի մարդիկ, կհասկանան, որ հեղինակն իրականում բնավ վատ կամ անազնիվ մարդ չի (ավելացնեմ աչքովս տեսածը՝ ազնիվ ու քաջ մարդ է), այլ միգուցե սեփական գիտելիքների մասին գերազանցված կարծիքի ու շրջապատի կոմպլեքսների հետ չափից հաճախ հաշվի նստելու զոհ է:

No comments:

Post a Comment