Friday, April 19, 2013

Ֆիլմեր, որոնք պատրաստվում եմ դիտել մոտ օրերս

Երբ ձեռքս երկու շատ լավ ֆիլմ է ընկնում, որոնք երկուսն էլ երկար ժամանակ է՝ փորձում էի գտնել, ես շատ երջանիկ պանդա եմ դառնում.
(if you know what i mean)

Այս անգամ ֆիլմերը գեղարվեստական չեն:


"Dont Look Back"-ը 1967 թ. նկարահանված cinéma vérité է Բոբ Դիլանի 1965 թ. համերգային շրջագայությունների մասին (այդ շրջանը նաև իր ու Ջոան Բաեզի հարաբերությունների ավարտն էր):


"The Swell Season" (2011) ֆիլմն իր հերթին պատմում է Գլեն Հանսարդի ու Մարկետա Իրգլովայի "Once" (2006) ֆիլմի թողարկմանն ու հաջողությանը հաջորդած գրեթե երկու տարի տևած համերգային շրջագայությունների, լարվածության, սիրո ու դրամայի մասին:


Ինչպես հասկանում եք, ես շատ սեփականատեր չեմ, ու եթե ինչ-որ մեկը ցանկանում է ֆիլմերը հետս դիտել, ես միայն ուրախ կլինեմ կիսվել:

No comments:

Post a Comment