Tuesday, April 12, 2011

Օր երկրորդ. իմ ամենաչսիրած երգը

Իրականում կարելի էր ցանկացած ապուշ երգ դնել (օրինակ՝ կամայական ռաբիս կամ ռեպ, վատագույն դեպքում՝ Ջաստին Բիբեր կամ Holly Dolly Song:D:D:D), որն իմաստ էլ չէր ունենա լսել, բայց որոշեցի տեղադրել երգ, որի նկատմամբ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ զզվանք եմ տածում (honorable mention-ի նման մի բան):D:D:D

Երգն (ու խումբն) իր մեջ ներառում է գրեթե ամեն ինչ, որ ես ատում եմ. զզվելի պ0պսա քաղցր-մեղցր վոկալ, էժանագին ու վուլգարության աստիճանի տրիվիալ վարդագույն պսևդոռոմանտիկ քաք, քրիստոնեություն, ասեքսուալ իդեալիզմ, երկու ակորդից բաղկացած կուպլետ ու երեք ակորդից բաղկացած կրկներգ և այլն:
Եթե Sixpence None the Richer խմբի անդամներից մեկը խեղդվելիս լիներ գետում ու ինձ գոռար, որ օգնեմ, քարերով կխփեի, որ արագ խորտակվի: Նույն բախտին կարժանանար նաև «A Walk to Remember» ֆիլմի ամբողջ ստեղծագործական կազմը + խիստ անտաղանդ ու դեգեներատ գրող Նիկոլաս Սպարքսը:

No comments:

Post a Comment